måndag 19 september 2011

Tack era tappra!

Jorå, några kommentarer trillade in, det var kul! :-)

Nu måste jag nog rita ett stort kors i taket någonstans, för jag har nämligen gjort klar kvällens middag! Det är nog första gången ever det händer så här tidigt på dagen. Men jag hade lite flyt, Bellan somnade enkelt och jag var pigg efter en god morgonkopp med kaffe, och jag hade allting hemma, så jag gjorde en tacopaj! Jag ÄLSKAR tacopaj! Jag gör alltid detta recept när jag gör tacopaj - check it out!
Och när det gäller det jag bakade i helgen så hittar man receptet HÄR! Det blev verkligen supergott så jag rekommenderar att ni testar! :-)

Idag bjuder Sundsvall på PISSVÄDER så vad vi ska göra resten av dagen är ett mysterium. Ikväll skulle jag vilja träna som jag gjorde förra veckan, har inte fått "ok" av Adam än, hoppas han kan vara hemma! Alltså jag känner ingen som jobbar så mycket som honom....Tänk om han skulle få ersättning för obekväm arbetstid..då skulle vi vara rika!

Nu ska jag ta och fundera över min och lillans lunch. Vad blir det idag tro?

1 kommentar:

Linda sa...

Åh dom "bullarna" ska jag baka till Siris kalas! Tack för tips ;)