måndag 12 september 2011

I got the moooooooves like Jagger!

Musik kan verkligen göra en på bra humör, eller hur??

Lite Bellis-snack nu. Hon sov till 05 imorse! Very nice. Men hon är vääldigt jobbig på kvällen innan hon somnar. Hon är typ jättetrött men vägrar slappna av och somna verkar det som. Hon panikskriker nästan när man lägger henne ner, och hon vill inte sitta i famnen, utan helst ska man GÅ med henne. Så fort man sätter sig eller - God forbid - lägger henne ner, så blir hon jätteledsen. Så har det varit 3-4 kvällar i rad nu, och sedan när hon väl har somnat så vaknar hon efter kanske 2 timmar och är ledsen så man får ta upp henne och trösta en liten stund, sedan somnar hon om igen och sover för natten. Men det är ju skönt att hon har sovit så länge 2 nätter i rad nu, undrar om det är vällingen som jag har börjat smyga in i sista flaskan som hjälper på traven? Just nu får hon 50/50 välling och ersättning för att hon ska vänja sig vid smaken. Ikväll funderar jag på att ge bara välling, men kanske ha en flaska ersättning som back-up.

Nu har hon somnat ganska nyligen, och jag passar på att surfa runt lite. Jag ska träffa Edith (och Oliver så klart) idag efter lunch och gå på en promenad - eller walk&talk - som jag kallar det :-)
Och ikväll ska jag nog träna faktiskt!! :-) Jag ska gå ner med Bellan till Adam precis när han slutar jobba och så sticker jag upp på Helex och kör Aerobic Dance och Power core! Måste boka platser NU!!

Ha en skön måndag, och blir det lite tungt, lyssna på denna och dansa! :-)

Inga kommentarer: