onsdag 21 september 2011

I väntan på....

....att min efterrätt ska tina (B&J half baked) så skriver jag ett snabbt inlägg:
Bellis var jätteduktig på simmet idag!!! Om man nu kan kalla det duktig när man inte grinar, men vad jag menar är att det gick jättebra idag - med allting! Inga sura miner alls! Och hon plaskade som aldrig förr i poolen!
Jag och Adam åt en god middag på Jops, vi brukade gå dit ganska ofta när jag var preggo så det var lite mysigt att gå dit igen. Bellan var hemma med mormor och var jätteglad hela kvällen! Men när mormor åkte och när vi "tog över" så började skriket från igår igen. Dock bara en timme så det är ju en förbättring från igår :-)
Imorgon åker Adam bort igen och jag hoppas verkligen att kvällarna inte blir lika jobbiga som dom har varit nu. Fast det blir dom säkert.

Jaja, det har varit en bra dag idag, och nu ska jag avsluta den med den godaste glassen!!






Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: