onsdag 21 september 2011

Överraskning!!

Hihi eftersom Adam aldrig läser min blogg så kan jag skriva här att jag ska bjuda ut honom på middag ikväll, fast det vet han inte om! :-)
När han kommer hem från jobbet så ska jag ge honom en skjorta att ta på sig och sedan går vi, mamma är här med Bellan under kvällen!
Det var så länge sedan vi gjorde något tillsammans bara han och jag, och den senaste tidens resande fram och tillbaka (han åker imorgon IGEN och kommer hem på söndag) har gjort att allting känns lite tråkigt, det är bara vardag vardag vardag heeeela tiden!

Så ikväll piffar jag upp mig lite och tar med mig min älskling på stan! :-)
Hoppas han blir glad!

4 kommentarer:

Joanna Eva sa...

Hoppas ni fick skoj!! Vilket mys.

Knuti sa...

Åh vad mysigt!! Hoppas ni hade en trevlig kväll på stan!! =)

Knuti sa...

Vet inte om min kommentar gick iväg nu, den muppar lite.. Men jaja, det gör väl inget med 2 st? hihi :) Min poäng var bara att jag hoppas ni har en riktigt mysig kväll på stan! KRAM

Hanna sa...

Vad mysigt!