fredag 16 september 2011

Shopping och moodswings.

Idag började jag dagen med en nästan två timmar lång promenad med Tindra och Annabelle. Jätteskönt! Efter lunch åkte jag och Bellan till birsta och shoppade lite. Lite till henne och lite till mig. En jämn fördelning.






Annabelle är upp och ner idag. Ena stunden gapskratt och andra stunden gnäll de Lux.






Checka lilla tanden. Hon har två till på gång.
Nu har Adam åkt till Södertälje över helgen och jag är redan trött. Hon är väldigt krävande nu den här lilla fröken....

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Chris Andersson Karinsdotter sa...

Hon är ju bara sååååå fin!



...Novalee har också några par skor men det är ju hopplöst att få dem att sitta bra? Hälen hamnar liksom upe vid skaftet, hela sulan vill inte sitta i skon? Så är det här iaf. Men så har ju jag en lite knepig dotter också ;)