torsdag 15 september 2011

Välling schmälling.

Antingen "funkar" det inte, eller så måste jag ge det lite tid. Det är säkert det senare alternativet. Annabelle sov INTE bättre efter en flaska välling. Ingen skillnad alls var det. Men - det är säkert tänderna som spökar. Tänderna verkar vara min förklaring till det mesta just nu. Fast jag säger inte att hon sov sämre heller, hon sover som hon alltid sover, det är ju jag som sover dåligt.
Hon ligger liksom och gråter och gnäller i sömnen, det kan ju vara så att hon drömmer också i och för sig.
Imorgon ska Adam åka bort över helgen igen, så inatt laddar jag mina batterier med öronproppar i gästrummet.

Idag ska vi på babysång för första gången. Jag har inte så mycket förväntningar, det ska bara bli kul att testa nåt nytt.

Nu är det kaffe som gäller!

P.S Måste tillägga att hon åt vid 02, det var det jag menade med att det inte var någon skillnad, trodde liksom att hon skulle hålla sig längre på en rejäl flaska välling.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Joanna Eva sa...

Inatt har vi ätit och ätit - men jag kommer inte ihåg vilken tid den första matningen var...tror runt 02. Snyggt nagellack - vart kan man köpa det?

Jessica sa...

Nagellacket finns på Kicks, märket är China glaze och färgen heter "945 Life preserver". Håller som sagt hur länge som helst!