torsdag 20 oktober 2011

5 saker...

Jag har fått i uppdrag att fullfölja 5 meningar, och förhoppningsvis bjuder jag på nåt ni inte redan visste om mig (fast ni fick ju en fin imorse, hehe)! Tack Daniela!

1. När ingen ser eller hör mig....så sjunger jag. Och jag gör det bra också, men skulle aldrig våga göra det inför folk. Karaoke är en sak, men att sjunga seriöst vågar jag inte.

2. Jag går aldrig hemifrån utan...iPhonen och nycklarna.

3. Min blogg heter som den gör för att.... jag ville kombinera mitt namn och Tindras namn på något sätt, och då blev det Tindrica.

4. Om jag vågade skulle jag... klippa mig kort.

5. Om 10 år kommer jag att.... vara mamma till Annabelle som då är 10 år, och kanske har hon något syskon. Jag jobbar inte på mitt nuvarande jobb, men fortfarande inom service och hälsa. Jag och Adam har hittat drömhuset och har bott där i ett par år, och så har vi en Golden retriver (Tindra kanske vakar över oss från himlen)!

Nu ber jag följande göra samma lista!

1. Edith
2. Lotti
3. Chris
4. Joanna
5. Hanna

:-)

1 kommentar:

Puma sa...

Kul :-)

Jag kan säga att jag heller aldrig går utan min Iphone