onsdag 26 oktober 2011

Dollar store.

Hej hopp!
Det känns som att detta har varit en extra lång dag, vet inte varför.
Vi började med en promenad, hem och åt lunch, åkte upp till pappa för att hjälpa honom med däcken, och på väg upp dit somnade AB i ca 5 minuter - max. Sedan iväg till babysim med en AB som alltså inte hade sovit något sedan innan lunch, och det resulterade i skrikfest i omklädningsrummet INNAN badet. Stackars Adam hade henne denna gång, och hade satt på badbjöjan helt snett i ren panik... Det bådade inte gott inför badet alltså, men väl i bassängen så var det ganska kul ändå, tills att en annan bebis började grina, då var AB i full gång igen....Vi tog en liten paus och gick i väg till en lugnare del av poolen och sedan var det bra igen.
Men hon fortsatte sin skrikfest efter duschen tydligen, och när jag mötte dom i foaljén så var det en halvt påklädd Bellis som satt där och snyftade och försökte äta lite mellan snyftningara...

När vi kom hem somnade hon i sin säng inom 5-10 minuer och då passade jag på att åka till nyöppnade Dollar store. En helt ok butik, och i vanlig ordning i "såna" butiker så handlade jag mest städartiklar och "tråkiga" saker som hundbajspåsar, tvättsvampar och sånt.... Tråkigt men kul när man betalar, för det är billigt! Lite godis till Adam blev det också, och jag är lite stolt att jag inte köpte nån megastor chipspåse... Det kommer jag nog att göra i framtiden någon gång :-)

Nu har Adam åkt iväg för att köpa thaimat, soppa och vårrullar till moi!
Bellis sitter och slår med händerna i bordet och pratar högt för sig själv, helt ärligt så låter det som arabiska just nu, haha! :-)

Trevlig kväll!

PS
Jag har INTE fikat nåt!!! Bra va?! :-)
DS.

1 kommentar:

Sara sa...

Guuuud vad stressande det är när ens barn får sådana där gråtattacker. Speciellt mitt bland folk, gah! Jag förstår varför alla förädrar använder mutor :)