tisdag 18 oktober 2011

Egentligen...

...så borde jag lägga mig och sova.
Men det är så mycket jag vill göra nu när jag har tid, men jag orkar fasen inte. Det är inga stora grejer, bara typ ta bort nagellack och måla på nytt (men AB kan ju vakna till och behöva tröst, och då är det inte smidigt med nymålade naglar), tvätta håret och föna det (men vad är det för vits när jag ska på babysim imorgon?) putsa den stora spegeln ovanför byrån (men det är så mörk så jag ser inte om jag gör ett bra jobb), baka lite (men det enda jag gör på dagarna är proppar i mig socker och annan skit så jag struntar i det).
Jag hittar bara ursäkter och bortförklaringar till allt, allting utom att gå och lägga mig, så jag tror att jag gör det. Jag går och tvättar ansiktet, borstar tänder och lägger mig. Innan kl 20:30. Ha!

(men jag kommer garanterat inte att somna förrän kanske 22:00, men ändå, ganska mysigt!)

Inga kommentarer: