tisdag 18 oktober 2011

Kyrkis...

...var ok. Det var VÄLDIGT mycket folk där, till och med dom som jobbar där sa att det nog var rekord. Typiskt att vi skulle gå dit just idag då och få det som första intryck. Men Bellan tyckte nog att det var ganska kul, hon lekte med leksaker (alltså stoppade allt till munnen....shit va mycket baciller tänker jag) och klappade på andra bebisar, haha! Ett litet utbrott hann hon med också, men det var precis på slutet och då var hon nog ganska trött. Hon var så distraherad när hon skulle äta mellis också, så hon fick knappt i sig nåt. Väl ute i vagnen slocknade hon ganska snabbt, och typiskt var väl det, eftersom det regnade, så promenaden efter var inte så himla kul för mig, men hon sov så gott så jag lät henne göra det.

När vi kom hem lekte vi och hon övade på sina kryp-skills. Hon kryper inte ännu, men det är inte långt ifrån. Hon ålar liksom, och tar sig framåt (och bakåt) på ett lustigt sätt.
Nu har hon nyss fått sitt bad och sitter och leker med sin telefon, och jag passar på att surfa lite innan läggningsprocessen.

Ikväll när hon har somnat ska jag äta chips och dipp och titta på serier på datorn. Mysigt som fan!
Mindre mysigt är att jag har fått riktigt ont i halsen, så jag kanske borde dricka lite te med honung också...

Ha en trevlig kväll alla fina!

Inga kommentarer: