torsdag 27 oktober 2011

God morgon regn!

Trist väder idag, eller hur? Det hör ju årstiden till. Jag sitter och myser med Bellan i soffan och tittar på Nyhetsmorgon, gud va snygg den kvinnliga programledaren är i håret - wow säger jag bara! Jag måste ta tag i mitt hår snart, typ färga utväxten... Gud så trist.... Skulle även vilja göra något åt mina naglar, dom ser för illa ut. Men ekonomin sätter stopp. Igår köpte jag ett glitternagellack på Dollar store (fjortisvarning?) och jag målade nyss ett lager, och det luktar MÅLARFÄRG!!? Jaja, man kanske inte kan förvänta sig annat från något som kostar 10:-.

Idag har vi inga större planer, förutom så klart babysången - där vi ska FIKA, haha! :-) Någon promenad ska vi väl få med också, för jag har ju faktiskt en regnponcho och ett regnskydd till vagnen!

Nu ska jag pussa på mitt lilla hjärta och säga att jag älskar henne! Massa pussar och pruttar på magen ska hon få, älskade lilla flicka!

Inga kommentarer: