torsdag 27 oktober 2011

Uppdaterat.

Jag vill bara vara lite tydlig med en grej som jag skrev i mitt förra "neggo-inlägg".
Det är när folk skriver om allt det där jag tog upp med en TON som antyder på hur himla bra dom är för att dom gör just dessa saker, typ att det nästan blir lite skryt över det hela.
Att skriva om vardagliga saker som till exemel träning så här: "idag körde jag ett pass i gymmet" är en sak, och om om man skriver "idag körde jag ett superbra pass, och GUD va skönt det känns nu, fy fan va bra jag är" då har det en annan betydelse - i alla fall i MINA läsande ögon. Då vill man gärna visa hur duktig man har varit.
Alltså, igen - detta är bara hur jag uppfattar det, och det stör mig.
Det finns inga rätt eller fel, jag bara uttrycker mina tankar.

Gah...varför skrev jag allt det där, jag låter ju som värsta surkärringen.....
Jag är ingen surkärring, jag lovar. Ibland sticker vissa saker i ögonen bara, och jag önskar att folk kunde våga visa lite mer av sig själv, om man nu bloggar/facebookar om sitt liv så kan man väl dela med sig utav lite av varje, inte bara det bra sakerna?

Inga kommentarer: