fredag 28 oktober 2011

Hejja hejja!

Vi var på ytterligare en vinnande Dragonsmatch. Annbelle fortsatte sin segerhumör vilket gillas av mig. Hon är så rolig, för innan vi gick hemifrån var hon världens gnällmoster, och så fort vi kom till Sporthallen så blev hon glad. Hon tycker med andra ord att det är kul att gå på basket (eller att se lite mer folk än bara mig hela tiden).

Dagen har varit helt ok, jag gick in till stan själv en sväng idag, köpte mig en flaska vin (skååål), hårfärg och en ny hårspray. Nu ska det budgetfixas. Det är ju helt sjukt vilka pengar man lägger ut på frisören varje år, så nu ska jag alltså färga det själv. Jag tog en färg som har har använt tidigare, och jag vet att håret kommer att bli ganska mycket mörkare, men jag gillar det mörkt, så det är helt ok. Jag orkade inte hålla på och leta efter en exakt nyans, så jag satsade på ett säkert kort.
Dock tycker jag att det är lite jobbigt att färga håret själv, så när jag gör det återstår att se, men snarast egentligen, tycker nämligen att jag börjar se en del gråa hårstrån i utväxten.
Rynkor i ansiktet säger jag inget om, men grått hår tänker jag inte ha.
Inte än i alla fall.

Idag har jag varit sååå nära att beställa en ny iPhone. En vit 4 s. Men Adam tycker att vi ska kolla runt lite först, om den finns att köpa kontant på MediaMarkt eller Phonehouse (eller någon annanstans), för leveranstiden är nästan 2 veckor om man beställer den från Apple.

Nu ska jag smutta vidare på mitt vin och snart ska jag väl gå och lägga mig. Har haft en jobbig huvudvärk idag som har tagit mina krafter.
God natt på er!

Inga kommentarer: