måndag 10 oktober 2011

Inte så bra dag.




Detta har varit en vanlig syn idag. Bellan har inte haft någon bra dag, och har inte hon det så har inte jag det. Vi åkte till Birsta utan plånbok, bara en sån sak.
Just nu är jag så trött och har så ont i axlarna och huvudet att jag bara vill gråta. Jag skulle ju köra min måndagsträning idag, men Adam kan inte säga exakt när han är klar så jag vet inte ens OM jag kan träna, men just nu känns det inte ens som att jag vill. Jag vill kunna träna på mina villkor, och just nu kan jag inte det. Inte om jag vill träna det jag tycker om och det jag tycker är kul i alla fall.
Men, jag promenerar minst 7 km om dagen, men det ser jag inte som träning. Det ser jag som "frisk luft".

Nu ska jag torka dreggel från dreggelmaskinen som sitter i mitt knö och se om hon tillåter mig att börja med middagen. Det är tveksamt.

1 kommentar:

Joanna Eva sa...

Vilken tur att hon e söt även då hon är grinig =)

Så tänker jag på natten - då mitt lilla matmonster ska äta mest från och till =)