måndag 10 oktober 2011

Stora tjejen!

Wow alltså! I natt har Annabelle sovit i sitt rum hela natten!! Vi gjorde ett försök i lördags, men det slutatde med att vi tog in henne till våran säng bara för att hon sov så oroligt och det blev en massa spring fram och tillbaka. men inatt var jag in till henne en gång och matade, och sedan en gång halv sju och tog in henne till oss, och där somnade vi om! Såå mysigt!! Tänk att hon har sovit i sitt egna rum! Vilken stor tjej! :-)
Idag ska jag åka och köpa en babyvakt på Babyproffsen tror jag, det känns bra att ha en sån om hon ska sova själv.
När jag väl är i Birsta så ska vi svänga in på Ikea också, dags att fylla på med värmeljus och doftljus, samt kolla på en lekmatta till Annabelles rum! Åh jag är så nöjd med hennes rum nu, färgen blev så himla fin faktiskt! Och vårat sovrum också så klart, ljusa, fina, kala väggar. Jag älskar spånt! Men - jag skulle vilja sätta upp lite tavlor faktiskt, eller foton.

Nu ska jag ta och förbereda dagens lunch, Annabelle är väldigt petig i maten och gillar INTE upptinad mat, haha, det måste alltså vara mat som är gjord samma dag! Haha, tror inte att hon är SÅ petig, men typ i alla fall.

Ha en fin måndag, och klä på er ordentligt, det är kallt ute!

1 kommentar:

Linda sa...

Hej!

Vi har en jättebra babyvakt som du kan få köpa annars. Siri e så pass stor nu så vi tror inte vi behöver använda den mer...Köpt den då Siri var 6 mån så vi har använt den litegrann i ca 1 års tid.

Det är en från Prima Nova. Nypris 1000 kr. Ni kan få köpa den för 600! ;)