tisdag 11 oktober 2011

Maraton!

Ååå vilken bra dag! Tänk om man bara kunde vara liiite piggare och inte så in i h-vete trött hela tiden! Men - idag har det verkligen varit en bra dag. Undra om Bellan också tänkte på att ha "rätt inställning" idag? Haha, skämt och sido, idag har hon varit en fröjd! Dessutom är jag ensam med henne idag/ikväll/inatt eftersom Adam och grabbarna har bortamatch i Stockholm. Men vi är ju vana att vara själva nu. Men åh, jag kommer ihåg när hon var endast 1 vecka gammal. Adam skulle till Södertälje på bortamatch och dom skulle åka redan på torsdagen trots att matchen var på fredagen. Jag grinade och grinade och ville INTE att han skulle åka. Men det gick ju bra det också. Oftast går det ju faktiskt bra.

Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva, utan nu ska jag faaaan passa på att ha ett litet seriemaraton!! Bellan har somnat och jag är som sagt ensam hemma, så vad passar bättre? Hmm....vad ska jag börja med? Greys, Gossip, DHW....oj vilka valmöjligheter helt plötsligt!

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Lina sa...

Jag är imponerad! Herman är 5,5 vecka gammal och jag ska vara själv 3 nätter den här helgen, och jag har redan gråtit över det:) Efter 1 vecka hade jag nog inte klarat det!