onsdag 12 oktober 2011

Rolig frukoststund!

Lill-Bellan fortsätter sin skrattresa idag, i alla fall just nu. Vet inte riktigt vad som är roligt, men kul har hon och det är ju UNDERBART!!

Något mer som är underbart är att hon somnade prick kl 19 igår, sov till 02:45 då hon åt, och somnade direkt om och sov till 07:50. Helt sjukt bra!!!!! Jag var inte inne hos henne en enda gång, ingen napp som åkte ut (vad jag vet i alla fall) och om jag spekulera i varför hon sov så bra i natt så säger jag att det är för att hon fick ett täcke igår. Hon låg ovanpå täcket och jag tyckte att det såg himla mysigt och skönt ut, så det kanske var därför.
En annan bra sak är att hon verkar helt kry från förkylningen nu. Hon är i alla fall inte hes längre, och jag har inte sugit ur hennes näsa sedan i måndags! Bra bra!

Om jag bara hade kommit ihåg att köpa kaffe igår så hade detta blivit en morgon i toppklass - men det är fan inte långt i från! :-)

Inga kommentarer: