tisdag 29 november 2011

Dagen:

Hello!
15 minuter i förmiddags och ca 40 minuter i eftermiddags (helt ovaggat) gjorde att Annabelle somnade tidigt ikväll. För 5 minuter sedan slutade grinet som hade pågått i ca 10-15 minuter. Jag var precis på väg in till henne när jag märkte att hon blev tyst, och vips så sov hon! Gud vad glad jag är att jag inte hann in, för då hade hon säkert inte sovit nu. Bra Bellis som somnade själv! Men tråkigt att behöva gråta sig själv till sömns...

Idag var som sagt Edith och Oliver här! Mammorna fikade och bebisarna lekte. Kanske inte så mycket med varandra, men lite grann i alla fall! Det var så mysigt att ha främmande, och efteråt tog vi en promenad in till stan i regnet och pratade massa tjejsnack. I love it!

Ikväll har vi inte gjort så mycket, det vanliga liksom. Middag, lek, bad, lek, nedvarvning, välling och så sover lillan nu.
Adam är i Solna och kommer hem sent i natt, så om en stund tar min mamma en liten break och kommer hit och hjälper mig med Tindra så hon får gå ut på en sista promenad. Vad skulle jag göra utan mamma? Väcka Annabelle och dra ut henne kring 21:30 för en 10 minuters kisspromenad? Nej tack.

Nu hade jag tänkt att titta på lite serier, men jag har totalt kommit av mig och minns knappt vad jag har sett och vad jag inte har sett, och så fastnade jag visst framför Top Model på trean märkte jag....
Skönt att bara sitta och inte behöva tänka på nåt eller hänga med, haha!

God natt på er!

Inga kommentarer: