torsdag 10 november 2011

Flyt!

Jag har flyt nu. Eller vi har flyt nu. Bellan sover bra, hon åt sin lunch idag utan gapskrik, hon är glad och rolig. Många mammor jag har pratat med säger i stort sätt samma sak vilket är att "passa på att njuta för vips är hon tillbaka i en jobbig fas igen". Jajajajaja. LÅT mig njuta då, och påminn mig inte.

Vi var på babysång idag, och babysång betyder fika, så idag var en fikadag. Vi bjöds på en jättegod kardemummakaka idag, och så måste jag berätta vad vi fick göra! Idag gjorde vi ett litet "uppträdande"! En våning ovanför oss så är det alltid en annan sånggrupp med betydligt äldre deltagare (alltså pensionärer) som sjunger, och idag gick vi upp dit och sjöng tre sånger för dom och visade upp oss! Det var JÄTTEKUL! Dom var säkert 50-60 personer och dom blev så glada när vi kom! Nästa vecka ska vi börja i kyrkan så att barnen får se sig om där och "testa rösten", för i december ska vi vara med på en familjegudstjänst i kyrkan, och sjunga en sång eller två, jag vet inte riktigt hur det kommer att gå till. Men det blir kul, det är ju så otroligt fint i GA-kyrkan, speciellt om julen med alla ljus.

Efter sången så gick jag och hämtade ut en Tradera-vinst på posten (en röd POP-vinterjacka till Bellis), och så spontanshoppade jag ett par jeans, utan att prova dom, på HM. Dom passade bra, tack och lov.

Imorgon ska jag leta efter en farsdag-present till Adam. Har ingen aning om vad jag/vi ska hitta på. Tips??




Ikväll myser jag med tända ljus... jag älskar mina "huslycktor" som står på byrån.
Och jag älskar vita liljor, jag fick ett par av mamma i lördags!
Men - dom luktar så starkt, det är nästan huvudvärksframkallande :-(

NU ska jag äntligen äta middag - och dricka en cider!

Inga kommentarer: