torsdag 10 november 2011

Jag ska lägga av..

...för nu skryter jag så där som jag själv ogillar att folk gör, men - ANNABELLE SOV HELA NATTEN IGEN!!! Tredje natten i rad!!
Ok, there, I said it. Nu slipper ni höra om hur duktig min dotter är som sover hela nätterna, för jag lovar att snart kommer det ett "ab-grinade-hysteriskt-i-en-timme-i-natt-och-vägrade-somna-om"-inlägg. Var så säker!

Jag känner mig hyfsat stressad just nu. Klockan har passerat 9 och det finns ingen parkeringsbiljett i bilen. Jag har inga mynt och är långt ifrån påklädd och redo för att gå ut med hund och AB till närmaste bankomat för att ta ut en hundring och sedan gå in nånstans och växla till mig tior...klockan lär ju bli närmare halv elva innan det finns en biljett i bilen, och då ska jag vara på ett möte på jobbet dessutom...
Jag hatar den här himla parkeringssituationen!

Aja...jag borde väl klä på mig då, det är ju dessutom minusgrader idag, till och med i solen på balkongen... Brrrrr......

1 kommentar:

Knuti sa...

Jag tycker du ska skryta, och att du ska strunta i andra mammor som säger att de kommer gå över!! NJUT för jag tycker du verkligen är värd det :)

Jag hoppas att Bellis har kommit på att det där är något smart och något hon tänker fortsätta med!! :)

KRAM på er
(hoppas det funkar, kommentarsidan verkar inte riktigt gilla mig idag:P)