söndag 13 november 2011

Inte med.

Hej på er.
Seg helg, det känns som att den varar för evigt, och jag kan inte säga att jag har gjort något vettigt alls.
Idag har vi ju firat farsdag i och för sig, det var trevligt. Förutom slipsarna och kalsongerna bjöd  jag även på lunch på Olearys, så jag tror Adam är nöjd.

Jag läste nyss en sak på Facebook som gjorde att jag kände mig som 16-17 igen, som när jag gick i gymnasiet. Jag kände mig utanför och ensam, och som att jag inte var med i "gänget".
Jag var inte mobbad eller så, men det kunde vara jäkligt känsligt ibland, när man var 2-3 tjejer som umgicks, och så märkte man att man själv inte alls var med lika mycket som dom andra två, att dom gjorde saker tillsammans som man själv inte hade någon aning om....
Ungefär så. Och vad gör man? Ingenting gör man. Man läser det, blir lite besviken, och så ältar man det i huvudet ett tag, sedan går det över. Till nästa gång man läser nåt. Idag var "nästa gång". Så idag känns det inte så kul.
Men men, jag är väl tråkig eller nåt ;-)
Tur att jag har andra som verkar gilla mitt sällskap i alla fall :-)

Nu skah jag titta till en liten tjej som somnade bort från ett mål mat....kvällen lär bli intressant...

2 kommentarer:

Edith sa...

I love love love your company and friendship and I want you to know that you are the reason I'm so happy in Sundsvall this year :* I'll hang out with you anytime ;-) KRAM!

Jessica sa...

<3 <3 <3