lördag 26 november 2011

Lilla farbrorn...

Nu i veckan så var det ett mord i huset jag bodde i förut. En ensam liten gubbe på 84 år har blivit dödad, och jag tycker att det är så hemskt.
Nu har Sundsvalls Tidning publicerat bild på honom, och jag blev så ledsen när jag såg vem det var, en liten gubbe som jag träffat i tvättstugan många gånger och ute på promenader med Tindra. Han var alltid så glad och trevlig, och hade alltid något att säga om Tindra, jag tror han gillade henne.
Tanken på att han har blivit mördad är så otäck och ledsam. Jag får mentala bilder i mitt huvud om hur han kämpade in i det sista. Hur kan man göra så mot någon, och framför allt en så gammal farbror?
84 år, varför fick han inte leva tills hans tur var inne?

Här kan man läsa om mordet:
http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.4137887-84-aringen-kan-ha-dott-pa-mandagen

Inga kommentarer: