lördag 26 november 2011

@work!

Hej på er!
Jag måste bara säga en sak. Att jobba gör underverk med självkänslan. Ok, kanske inte underverk, men det känns väldigt skönt att känna sig "viktig" och behövd i ett annat syfte än att "bara" vara mamma. Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig utan att det låter som att jag inte tycker om att vara hemma med Annabelle, men det är för MIG väldigt viktigt att få vara Jessica också.
Sedan tror jag att det är bra för Adam att få lite egentid med Annabelle också.

Det går för övrigt jättebra, har sålt lite och lyckats hjälpa en kund med ett betalningsintyg, så det sitter kvar i ryggmärgen, haha!
Dessutom ligger det en påse med kanelbullar här som jag snart ska dyka ner i, så det blir nog en bra dag det här! :-)

Hörs lite senare!
Ha en fin lördag!

Inga kommentarer: