fredag 25 november 2011

Shopping och annat fix!

God kväll!
Som planerat så åkte jag till Birsta på en liten shoppingtur idag! Innan jag åkte sa jag till Adam att han skulle skälla på mig om jag kom hem med grejer till Annabelle, haha! Jag köpte 2 koftor från Gina tricot, 1 tröja från hm och 2 linnen från hm samt lite hårspännen och hårprodukter. Bra fångst. Inte den bästa kanske, men jag är nöjd. Sedan köpte jag även 2 adventsljusstakar och 2 stående julstjärnor och en dekorationsbelysning till balkongen. Det kommer att bli fint när allt är klart. Jag måste bara stryka mina julgardiner innan jag hänger upp dom. Det får bli imorgon - efter JOBBET! Shit alltså, jag ska jobba imorgon!
Nu ska jag äntligen få mitt minispa i badrummet, för lilla hjärtat somnade innan kl 20 idag, tack och lov. Igår var det 22:45...

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: