måndag 14 november 2011

Spänningen är olidlig!

Eller bara irriterande? Imorgon ska jag få min iPhone 4 s har Apple lovat mig. "Leverans senast den 15/11". Om jag kan så ska jag stanna inne hela dagen, för att minimera risken att inte vara hemma när den kommer, eftersom jag måste kvittera den.
Men hur kul är det? Tänk om dom kommer till mig på slutet av dagen, typ runt 16? Gah, jag lär ju klättra på väggarna då, för att inte tala om Annabelle och Tindra.
Tindra ska få gå ut så klart, men det ska jag kolla om Adam kan fixa på nåt sätt.

Det som skulle vara mest irriterande är ju om telefonen kommer, och inte microsimkortet. Då måste jag vänta ända till onsdag, eller god forbid, torsdag!

Nu tror jag lilla damen har somnat, hon har legat i sin säng och spottpruttat (gud va jag var glad att slippa det i ett par månader, men nu är det tillbaka igen), men nu är det tyst. Ska gå dit och lägga på henne täcket och viska god natt och att jag älskar henne.

Inga kommentarer: