tisdag 15 november 2011

Spott och spark.

Klockan är 11:30, AB ligger i sin säng och spottar och sparkar. Hon sover alltså inte, och har inte heller sovit. Hade vi varit ute så hade hon sovit i 1 1/2 timme nu ungefär. Ursäkta mig, men jag tycker att det är rätt jobbigt faktiskt.
Nu är det snart dags för lunch, och hon kommer säkert att somna gott efter lunchen, men då ska det komma nån gubbe och kolla vad som är fel på våra element, och sover hon då så kommer hon garanterat vakna av Tindras skällande när det ringer på dörren.... Såååå frustrerande..

Ingen skymt av min iPhoneleverans än heller, och helt ärligt så tror jag inte att den kommer idag heller. Jäkla skit.

Lite neggo idag kanske? Ja, lite faktiskt, men det är ju ok.

1 kommentar:

Sara sa...

I hear ya! Vet hur jobbigt det är när de inte vill sova OCH när hund skäller vid besök och väcker :) Hade vi inte fixat till sömnen med sovkur när Gry var 8 månader så vet i tusan hur jag pallat... Kram!