onsdag 30 november 2011

Wtf?

God morgon, eller seg morgon.
Annabelle sov så sött heeeela natten fram till 04 ungefär, då vaknade hon och skrek lite så hon fick komma över till oss. När hon kom tid blev hon liksom pigg och låg och sparkades, drog mig i håret och framför allt - pratade för sig själv. A-ta-taah, e-de-deh, di-di-diiih... I EN TIMME.
Men det roliga var att hon nästan viskade, hon var tack och lov inte högljudd, det var som att hon förstod att vi ville sova, haha!
Alltså det är ju världens sötaste ljud, och speciellt när hon nästan viskar dom, men hur sött det än är så är det inte sött kl 04:30. Tycker jag i alla fall.
Hon somnade om till slut och sov till 07:30 tror jag. Jag var mer eller mindre död då, och nu är jag redan inne på dagens ANDRA kopp kaffe.
Alltså, jag måste göra starkare kaffe, detta hjälper ju inte!! :-)

Jag märkte att lilla AB var lite snorig i natt när jag tog upp henne, hoppas att det bara var något tillfälligt. Humöret är det inget fel på i alla fall, min lilla solstråle i Novembermörkret!

Idag är Adam ledig (förutom nu på morgonen och så sent ikväll) så idag ska vi ha familjemys! Babysim kl 14:30 och så en tripp till ICA Maxi är nödvändigt.
Nu är ett blöjbyte nödvändigt.
Hej hej!

Inga kommentarer: