tisdag 20 december 2011

Perfekt dag!

Helt ärligt nu. Jag gick hemifrån kl 12 idag, och kom hem nyss, 6 1/2 timmar senare! Och det har varit en sååå bra dag!!!
Först en timmes sovpromenad med Bellan, sedan lite lunch och fika med det bästa sällskapet! Sedan fick jag ett ryck och så gick jag en sovpromenad till hem till mamma och så åt Bellan sin middag där och så gick vi hem. Fast först gick vi in till jobbet och hämtade min julklapp som jag så klart var tvungen att öppna, och det var en supernice stekpanna! Hela hösten har jag sagt att vi behöver en ny, så det var den perfekta julklappen, haha! Åh jag är så glad just nu! Både jag och Bellan har fått jättemycket frisk luft idag, mer än 2 timmar, så vi somnar nog bra ikväll! Woohoo så glad jag känner mig!! :-)












- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: