tisdag 20 december 2011

Fin vinterdag!

God morgon!
Det ser ut som en perfekt dag ute idag! Ljust och fint, och blå himmel och några minusgrader! Tindra är hos mamma så jag är inte "tvingad" att gå ut nu på förmiddagen, men jag hade gärna gjort det, men vi ska gå ut sedan, efter lunch så jag väntar ett tag och tar en låååång då. Vi (alltså jag och ab) ska träffa Edith och Oliver och ta en fika på Tant Anci idag! Det ska bli så mysigt! Annabelle ska ge Oliver sin julklapp, och jag ska njuta av en goood fika (och sällskapet så klart). Det är ju snart 1/1 och då är det ju färdigfikat!

Nu ska jag kolla Adams matchschema för vintern, jag har fått ett schemaförslag från jobbet och måste kolla om jag kan tacka ja till några av tiderna! Kul!

Ta det lugnt i julstressen fina läsare, det ska jag göra! :-)

Inga kommentarer: