torsdag 29 december 2011

Ronja!!

Just nu visas Ronja rövardotter på TV4! Åh vad jag tycker om den filmen! Jag och Annabelle sitter och tittar, alltså jag tittar och hon leker.
Febern är borta idag, men hon är lite snorig tycker jag. Men jättelite bara.
Adam jobbar fram till 12 och sedan är han ledig i ett par timmar och sen är det jobb igen. Nästa vecka åker han bort i 4 dagar till Estland tror jag det var. Oj vad vi kommer att sakna pappsi då :-(

Nu ska jag ta och klä på lillgumman lite nya kläder och så ska jag städa hennes rum. Nu ska vi nog flytta in hennes matta och leksaker där igen, nu när man kan vara där utan att frysa ihjäl. Vardagsrummet ska få sig en omgång också, vi köpte en ny stor matta igår (äntligen) och idag ska den på plats. Jag har god lust att ta bort alla julröda detaljer nu, gardinerna får hänga ett tag till men det andra ryker nog idag!

Hej på en stund!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: