söndag 18 december 2011

Vitt, vitt, vitt!

Det har kommit mycket snö idag! Nu håller vi tummarna att det blir några minusgrader så att den får stanna kvar! Inget regn tack!
Och så kan man ju alltid hoppas på plogade trottoarer också...

Dagen blev riktigt lyckad idag! Jag träffade min vän Frida och åt brunch med henne! Mycket gott och framför allt mycket trevligt! Sedan gick jag en sväng på stan. Det enda jag lyckades köpa var en liten tomtemössa till Annabelle, haha. Hon är jättesöt i den! Adam och ab var i birsta och på vägen hem somnade hon så Adam hämtade upp mig och så åkte vi alla tillbaka till birsta och uträttade lite ärenden medan hon sov. När hon vaknade åkte vi till toys'r'us och köpte två julklappar till henne, och nu är vi hemma och hela familjen har fått mat i magen!

Imorgon åker Adam till Luleå och kommer hem tidigt på onsdag morgon. Jag ska äta julbord med jobbet och mamma ska vara barnvakt. En bra måndag, förutom att Adam åker bort.

Nu är det bad för lillis som gäller, och sedan ska jag ockupera badrummet i en timme typ! :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: