tisdag 24 januari 2012

Besatt av PLL!

Alltså, jag har blivit besatt av serien Pretty little liars!! Jag måste se minst ett avsnitt varje dag, och det går inte att sluta titta när man väl har börjat!!

Idag ska min pappa opereras igen, en liknande operation som han gjorde i somras, så håll era tummar så att allt går bra för honom är ni snälla.

Dagen idag är rätt seg, men för ovanlighetens skull så gör det inget. Känner ändå inte för att göra något. Annabelle bjöd på sovmorgon till 9 idag, och just nu sover hon sin enda sovstund för dagen antar jag. Hon somnade strax innan kl 13, och jag hoppas hon sover till 14-14:30 i alla fall.....

Jag ska åka till sjukhuset med lite grejer till pappa lite senare, och så funderar jag på att kanske gå och simma faktiskt! Vi får se, men just nu känns det som en bra plan i alla fall.

Hörs senare, ok? :-)

Inga kommentarer: