måndag 23 januari 2012

Oj så roligt!!!!

Idag kom Adam med en jätteroligt nyhet till mig! Jag ska få följa med honom på Sundsvalls idrottsgala den 9/2!! Sundsvall Dragons är nominerade i tre kategorier: bästa lag, bästa ledare och bästa spelare (heja Jakob, Ediths kärlek!)!! Åh vad det ska bli kul att få gå!! Men nu till den mest uppenbara frågan: VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?!
Förra veckan satt jag och letade klänningar till Edith (som också ska gå), och nu måste jag börja kolla åt mig själv. Örhängen och väska är det enda jag har, eventuellt skor har jag också, men klänning, åh Gud!

Men kul för mig va? ;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Joanna Eva sa...

Åh vad skoj! Lyxa till det ordentligt - hur ofta får en småbarnsmamma uppleva glamour för en kväll?!?! Go all in!!

Edith sa...

Wooohooo it's soooo awesome that you're coming too!! Perfect! :-)

Puma sa...

Åh så roligt. Håller med Joanna vilken omväxlling mot vardagen med småbarn. Du är vacker oavsett vad du har på dig :-)