fredag 27 januari 2012

Detta blir intressant.

Annabelle är inne i ett spottmaraton, jag gillar inte det. Och så slåss hon. Inte hårt så klart men det är ändå inte roligt. Hon spottas och slåss när jag försöker få henne att varva ner och sova en stund. Kul va?

Hon vaknade strax efter 12 så hon borde sova vid det här laget, men jag orkar inte försöka längre, hon kämpar bara emot.

Kul att jag måste ut med tindra precis när ab kommer att vilja somna för natten. Jag får ge välling innan vi går ut och så somnar hon säkert i vagnen, hoppas hon sover hela vägen upp för alla trappor också...
Jag är lite less idag, märks det?
Vem behöver gå på gym när man kan gå på barnvagnspromenader i nysnö och gå upp för alla trappor 3-4 gånger per dag?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

HIhi, det låter ju bara för roligt, spottas och slåss! Jag VET, det ärinte roligt, Gry är likadan typ, hon klöser oss i ansiktet när hon blir arg. Fy fanken vad ont det gör, skitungar! :)

Jessica sa...

Ja det låter som att jag beskriver en fullvuxen karl på fyllan, haha!