lördag 21 januari 2012

Jessica - the queen of rea!

Hej på er!
Vilken dag! Redan kl 10 satt jag i bilen med mamma på väg ut till Matfors för att kolla på lite grejer där med henne, och under tiden vi var där ringer pappa i panik - igen - och behövde åka till sjukhuset - igen! Jag ock mamma gjorde vårat Matforsbesök kort och åkte hem till pappa och precis när vi kom så låg han på båren på väg in i ambulansen. Höften igen! Även denna gång löste det sig snabbt och smidigt med hundvakt, vilken ängel hon är alltså, Bodris "plast-matte"!

Sedan åkte jag hem, gav Bellan lunch och sedan gick vi ut på en långpromenad som avslutades i stan med shopping till mormor som fyller år på måndag, mascara till mig och uv-badkläder till Annabelle. 3 för 2 på alla reaplagg på Polarn nu! Jag betalade 200:- för badkläderna och en annan tröja. 545:- hade det kostat annars.
Förra veckan köpte jag en vinterjacka och ett set med tunika och byxor på Lindex för totalt 149:-.
Jag älskar rea! Jag har aldrig shoppat så bra på rea som det här året, det är ju toppen när man har små barn!!!

NU ska Bellis få mellis och sedan ska vi gå och titta på basket i Sporthallen.
Den här dagen är gårdagens totala motsats! Bra va?

1 kommentar:

Edith sa...

God I wish I was so good on sales!! I haven't bought a single thing :-(