söndag 22 januari 2012

Resa!!

Nu letar jag resor för fullt!!
Det är d.y.r.t men det får det vara första gången vi åker på semester som en familj! Vi vill inte behöva tänka på något, utan allt ska finnas på hotellet. När Annabelle blir större kan man börja tänka på billiga sista minuten resor (som man så klart kan få in riktiga lyckoträffar på också), men till sommaren blir det familjehotell med all inclusive så det skriker om det! Åh vad jag längtar!

Inatt var en riktigt bra natt, det har det varit hela veckan nu när jag tänker efter, men jag har varit extremt trött på morgonen ändå. Adam var nice igår och i förrgår och lät mig ligga kvar lite längre, men idag var det bara att kliva upp då han skulle vara på jobbet kring 9.

Idag pratade Adam om att han vill åka pulka med Annabelle, jag har lite andra planer. Måste fixa en till liten present till mamma som fyller 65 imorgon, har redan köpt en sak, men känner mig inte riktigt nöjd med den, så jag måste fixa något till.
Sedan ska jag höra hur det är med pappa också, kanske åka upp till sjukhuset och hälsa på honom. Vägarna får gärna bli plogade först...

Ikväll ska jag jobba några timmar igen, så skönt faktiskt!

NU ska jag sätta mig i soffan med AB och varva ner lite innan hennes sovstund (alltså titta på PLL).
Ha en skön söndag vänner!

Inga kommentarer: