torsdag 19 januari 2012

Kanelbulle - mums!

Åh va kul det var på babysången, och vilken skillnad mot innan jul! Annabelle satt inte hos mig speciellt mycket, utan kröp runt och utforskade salen och dom andra barnen. Kul att se att hon inte var blyg!
Det blev en kanelbulle till kaffet, och mums va gott det var. Tyvärr känns det inte så mumsigt i magen som svällde upp nästan omgående. Undrar hur den reagerar på smörgåstårtan ikväll..? Äh, det är det värt!

Nu ska jag ta och förbereda Ab för middag, om en timme ska vi vara hos brorsan! Det blir jag, Ab och Tindra som åker, och så hämtar vi upp mamma på vägen. Adam jobbar tyvärr... :-( Har han tur så kanske jag tar med mig lite smörgåstårta hem! ;-)

Tack för middagstipsen!! Lotti, spänningen är ooooooolidlig som sagt!! Det lutar nog åt något med fläskfilé, för det har jag hemma!

NU måste jag fixa lite här!!

1 kommentar:

Knuti sa...

Tusan, mitt recept är kyckling! Men det ska nog gå lika bra med baconinlindad fläskfile :)

Här är receptet iaf:
http://www.kokaihop.se/recept/baconlindad-kycklingfile-med-ostfyllning

Lycka till vad du än gör för mat :D