torsdag 5 januari 2012

Me-time.

Ååå vad jag längtar efter Adam nu, jag är så glad att han kommer hem imorgon!

Annabelle somnade prick kl 21, och jag är så glad att hon har varit "glad och snäll" hela dagen (förutom "utbrottet" hon fick i eftermiddags). Jag är så himla trött och sliten nu....Har ingen feber men the huvudvärk from hell, samt att det rinner konstant från näsan. Sånt där tunt irriterande snor ni vet.

Dagen har varit bra, hon sov två gånger och somnade sent ikväll, precis enligt planen, mer eller mindre. Jag har Tindra hemma ikväll för mormor skulle ut på galej ikväll, så vid 19 klädde vi på oss allihopa och gick ut på en promenad, tror det var bra för oss med lite frisk luft faktiskt.

Nu ska jag ta en liten dusch och sedan ska jag kolla serier i sängen. Eller fan, jag skulle ju baka lite lchfmuffins kom jag på, Matiga muffins med ägg och bacon! Slänger in nån bild och recept sen om jag blir nöjd!

By the way, den som kan säga vart "precis enligt planen, mer eller mindre" kommer ifrån får en guldstjärna. Haha, helt sjukt vilket dåligt citat.

Aja, later dudes.