fredag 20 januari 2012

Ni är ju bäst!

Hej hopp!
Alltså guuud vilka recept ni ger mig!!! Jag får beslutsångest!! Men, nu har jag bra tips ett par lördagar framöver! :-)
Imorgon ska jag slå till med ett recept som syster Madde mailade till mig, det blir fläskfilé med rosépepparsås, sallad och ris eller potatisklyftor till. Adam får bestämma, det är ju han som kommer att äta mest av det.

För tillfället sitter jag i soffan och har kollat ett avsnitt av Pretty little liars (ovanligt?!) och Annabelle sover. Jag sitter och funderar över om jag ska äta upp smörgåstårtan som finns i kylen...? Adam kommer inte att äta den och det vore ju synd om den gick till spillo, eller hur? Men det känns fan inte rätt. Det blev en hel del "skit" igår - gott som fan - men det känns inge bra idag..
Fast jag vet varför det inte känns bra, jag sitter nämligen i ett par jeans som jag har trängt på mig, mina favvojeans från innan jag blev preggo, och jag kan ha dom!!!! Grattis till mig!!
Men, dom är liiiiite för tighta, och finns det något som är obekvämt så är det just för trånga jeans. Men jag tänkte att jag skulle "sitta ut dom" lite, dom var dessutom nytvättade = extra trånga. :-)

Hur som helst, dagen idag innebär typ ingenting. Just another day at the office skulle man kunna säga... Adam jobbar till 18 ungefär. Jag tänkte ta en långpromenad och handla lite, det är typ allt.
Kul va?

NU har jag hämtat smörgåstårtan, så nu är det ingen återvändo. Fanå.
Men MUMS!

Inga kommentarer: