onsdag 11 januari 2012

Sjukt nöjd!

Som jag har skrivit flera gånger förut så är ju vissa dagar helt klart bättre än andra. Idag var en sån där bra dag igen! Vad kul det är när allting liksom flyter på och när man dessutom gör något "nytt" som man inte brukar göra. Det var riktigt skönt att simma, bada bubbelpool och sitta i ångbastun. Det känns som att jag skulle kunna göra en vana av det hela! Eller i alla fall försöka få en ett sim-pass i veckan på sporthallen. Det är skönt att simma och man blir så härligt trött efteråt! Jag var hos pappa idag också och det var också riktigt bra. Det är inte så ofta jag känner så, så jag är jätteglad att han var så pigg och glad trots omständigheterna. Nu ska jag snart gå och lägga mig faktiskt, man blir liksom extra trött när man har simmat och bastat! Ny bra dag imorgon va? Jag ska träffa Pernilla och novalie för en "fika" imorgon. Vad jag nu ska fika vet jag inte riktigt? Typ en espresso med grädde? God natt! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: