tisdag 28 februari 2012

Ett ett ett ett!!

Alltså jag fattar inte att Annabelle fyller 1 år på lördag!!!!! Får lite "panik" över att tiden har gått så fort! Jag hade en annan uppfattning om hur det skulle vara att vara mammaledig innan jag blev det tror jag. Jag trodde att vi skulle göra mer saker, resa mer och vara spontana. Så har det verkligen inte varit, vet inte vad min "ursäkt" är, men man är ju inte gjord av pengar direkt, och sedan är ju Adam ledig en dag i veckan, om ens det ibland, och att åka iväg själv med Annabelle är inget jag har tänkt på att göra helt enkelt.
Why??? Det är ju NU jag är ledig och KAN!! Gah, vilken panik jag fick nu!! Måste göra nåt skoj "utöver det vanliga" en gång i månaden nu, ok. Haha, lycka till.

Idag var vi som sagt på en promenad på förmiddagen och sedan gick vi på kyrkis, det var helt ok. Jag säger som Edith, det är skönt att komma iväg och leka någon annanstans i ett par timmar. Superroligt är det inte. men miljöombyte är bra!
Vad ska vi göra imorgon tro? Promenad blir det i alla fall, men sen då? Hmm... Nåt hittar vi nog på.

Nu hoppas jag att Annabelle vill sova lite, hon sover ju bara en gång nu för tiden, och mellan 15:30-17:30 kan det vara riktigt gnälligt nästan varje dag, men sova vill hon inte. Jag har just lagt ner henne för att chansa, men känner jag henne kommer hon att börja gnälla och vilja komma upp om ca 10 minuter.
Jag skulle vilja göra middag ostört för en gångs skull.... Men jag får nog vänta med det tills Adam kommer hem

Jaja, massa onödigt babbel nu, heeeeej dååååå!

Inga kommentarer: