fredag 24 februari 2012

Fredag!

God morgon.
Idag tyckte våran lilla tjej att det var lämpligt att börja dagen kl 05:45. Hom grinade ganska mycket så jag gick in till henne, dock precis när hon kanske hade kunnat somna om, men så såg hon mig och då var det kört. Jag tog in henne till oss och där somnade hon om i kanske 20 minuter, sedan var det färdigsovit. Hon var väldigt mysig och gosig, men det gör inte mig så mycket piggare just nu..
KAFFE!!
Jag VET att vi är extremt lyckigt lottade med en dotter som sover 12-13 timmar per natt, men dessvärre gör ju inte jag det. Långt ifrån. Det skulle kunna vara värre, I know.

Idag ska jag som jag skrev igår lämna Annabelle och Tindra till mormor i några timmar efter lunch. Jag åker nog till Birsta, har ett kuponghäfte där så det gäller att passa på (snål-jessan).
Jag tänkte ju även baka lite, men det gör jag nog när hon sover på förmiddagen och sedan ikväll. Jag börjar med kladdkakemuffins - dom blev sååå goda sist, och det känns som ett säkert kort!
Förutom dom så vill jag ha lite cookies, hallonrutor, och kanske två olika tårtor - en marängtårta och en "vanlig" tårta med färdigköpt botten. Det blir nog bra.

Nu - KAFFE!!
Önskar er en trevlig FrEdAg!!

Inga kommentarer: