torsdag 23 februari 2012

Något trevligare.

Haha, alltså ursäkta mitt tidigare inlägg. Var tvungen att ventilera lite :-)

Idag har vi varit på babysång, och det var lika trevligt som alltid. Och som alltid ville Annabelle vara överallt utom med mig, haha! Hon sitter med nästan alla utom mig. På ett sätt är ju det jättebra, för det betyder ju bara att hon är framåt och nyfiken och inte blyg, men jag kan inte låta bli att känna att hon tycker "yes, äntligen slipper jag morsan en stund", haha!

Idag somnade hon minsann när vi var ute med Tindra efter sången och sov i kanske 40 minuter, så jag hade förväntat mig en senare nattning, men hon var lika vällingsugen och sömning kring 19:15 som om hon inte hade sovit. Konstigt, men nice ändå!

Adam jobbar sent ikväll, så han kommer hem kring 20. Imorgon åker laget till Stockholm för match mot Solna, och då ska jag lämna Annabelle och Tindra hos mormor i några timmar så jag får lite egentid samt att jag ska baka lite och lägga i frysen till kalaset.
På lördag ska jag faktiskt på fest och gå ut (!!!!!) så planen imorgon är att under min egentid fixa en outfit och gå på Systembolaget. Tror dock att jag inte köper några nya kläder, utan kanske ett nytt nagellack, haha! Kul ska det bli i alla fall!

Nu ska jag tända lite ljus och göra det lite mysigt här!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: