fredag 24 februari 2012

I brist på annat denna fredagkväll...

så kommer en LISTA!

Vilken svordom använder du mest? Oftast "fan" men också " men för i HELVETE" om jag verkligen måste svära.
Äger du en iPod? Ja, en gammal en som inte funkar längre.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Annabelle vaknar alltid kring 07, så jag behöver ingen.Hur många resväskor äger du? Hmm...3 kanske?
Använder du flip-flops? På sommaren, ja.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica och Hemköp
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det kvittar. Känner jag mig snygg är jag gärna med, haha.
Vilken var den senaste filmen du såg? War horse.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Hmm...en vän med en barnfamilj.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det beror ju på hur mycket vinsten är. Men, jag skulle nog klicka in mig på någon sida och boka en resa till New York.
Har någon någonsin kallat dig lat? Inte vad jag vet. Kanske bakom min rygg.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej men det vore nice right about now.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cd-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Oj. Hm. Vet inte.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja. Men jag kan ju inte berätta det så klart.
När var senast någon stötte på dig? Hahahahaha, kommer inte ihåg!Vad åt du till middag senast? Det blev ingen riktig mat ikväll, men igår åt jag pasta/korv-variant.
Använder du huvtröjor? Ja.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Adam.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Usch jag gillar inte sånt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det finns det säkert någon som gör. Dock mindre nu än "förr i tiden".
Vilket riktnummer befinner du dig i? 060Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte tillräckligt stort.
Hur många syskon har du? 2.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen. Men väldigt många i Dirty Dancing.
Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? Sommaren 2010.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Ja ibland.
Pratar du några andra språk? Engelska.
Diskar du din egen disk? Ja. Ibland tar jag hjälp av diskmaskinen dock. Oftast faktiskt.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte så mycket nu för tiden tyvärr.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är ju trevligt, men inget krav.Kan du kasta macka? Kunde när jag var liten, det var länge sedan jag testade nu.
Har du någonsin varit i Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Godis och något att dricka.
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja.
Vad har du för väder? Vårväder nästan.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott.Gillar du att flyga? Nej.
När sov du senast på golvet? Vet inte...?
Vilken är din favoritdrink? Hmm.. Cosmopolitan.
Gillar du din boende-situation? Ja och nej. Jag trivs jättebra, men skulle vilja bo i hus.
Vilken är din mammas hemstad? Sundsvall
Din pappas hemstad? Ezstergom (Ungern)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det här med sömn är ju ett hett ämne så här som småbarnsförälder. När Annabelle var nyfödd så blev det kanske 3-4 timmar (osammanhängande) per natt, och jag fungerade ju då, gick dock i en dimma vissa dagar. Nu sover jag 6-7 timmar, och fungerar, men saknar mina 8-9 timmarsnätter.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja så in i h*vete. Hahahaha, NOT.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, en gång fick jag gå ut för jag skrattade så mycket, det var på mellanstadiet tror jag.
Vilken är din favoritfrukt? Persika (men den ska vara riktigt mogen och söt).
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 34. Shit.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja, ibland.
Vad var det senaste du åt? Chips.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ganska lika faktiskt.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet faktiskt inte.
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "ÅÅååååh va less jag ääääär. Nu måste det hända något kul snart".Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, bara Tradera.
Tycker du om att krama folk? Ja.
Skulle du säga att du är trendig? Verkligen inte.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland, men inte så mycket. Säger det själv ibland tyvärr.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag är sämst på att läsa böcker, men Marley och jag fick några tårar.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Långt i från varje dag.
Vad är du allergisk mot? Ingenting.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte. Måste fråga mamma någon dag.

Inga kommentarer: