onsdag 28 mars 2012

Åh.

Idag när vi åkte hem från våran mysiga playdate så somnade ab i bilen. Helt ok tyckte jag, hon måste ha varit trött.
När vi kom hem gick jag på en mini-promenad så hon fick sova lite till, och allt som allt sov hon i 40-45 minuter, max.
Detta resulterade i att hon somnade för 15 minuter sedan, alltså kring 22:15 efter nästan 2 timmars kamp mot sömnen. Den sista timmen var hon hysterisk. Gallskriksattackerna avlöste varandra. Hon blev övertrött helt enkelt.
Till slut somnade hon helt utmattad i min famn och jag la henne nyss i sängen.
Lilla gumman.

Det händer så sällan att det blir så här, och när det väl händer så tycker jag att det är jättejobbigt. Alltså inte på så sätt att min kväll blir "förstörd" utan jag tycker typ synd om henne. Hennes grin och skrik är så hjärtskärande såna här gånger.

Nu ska jag lägga mig. Inget blev som jag ville ikväll. Tur att det inte är the end of the world för det.
Imorgon är en ny dag.
God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: