torsdag 29 mars 2012

God morgon sol!

Ja, just nu skiner solen, hoppas den skiner hela dagen!

Alltså, hur är detta möjligt? I 8 fall av 10 somnar Annabelle kring 19 och vaknar nästan exakt 12 timmar senare. MEN - när hon somnar senare, alltså betydligt senare som igår (22:15), eller när vi är på matcher, så vaknar hon samma tid ändå? Har hon en inbyggd väckarklocka eller vad?

Idag ska jag lämna bort mina småtjejer till mamma, vet inte riktigt när, men sedan ska jag i alla fall åka till Birsta och kolla lite samt handla, och sedan ska jag hem och städa, haha kul va? Men att städa ostört är helt ok. Ingen hund som är rädd för dammsugare, ingen AB som stänger av dammsugaren, och ingen Adam som inte hjälper till ;-)
Sedan ska jag äta nåt gott och inte hemlagat till middag och kolla på Desperate housewives, har flera avsnitt att plöja!
Och imorgon lär jag vakna vid 7 som vanligt, men då tänker jag ligga och dra mig så länge jag vill!
Skönt va?

Inga kommentarer: