söndag 18 mars 2012

Frågor&svar!

Va roligt, jag fick några frågor från Fröken Octavia som hade missat frågestunden, och här kommer frågorna OCH svaren:

"alltså hallå, jag är ju sämst. glömde skriva mina frågor förut. äre försent? hoppas inte haha. 1. vad känner du för första året som mamma? 2. vill ni ha syskon? 3. vad älskar du mest med att vara mamma? 4. vad saknar du mest av "ditt gamla liv"? 5. vad har ni för planer i sommar? =) =) "

1. Underbart och jobbigt i en härlig mix!
2. Det skulle vara så kul med ett syskon till Annabelle, men kanske om 2 år eller så, vi får se. Just nu kan jag känna mig "nöjd" så här också!
3. Jag älskar kärleken mest. Jag älskar känslan av att älska henne tills mitt hjärta nästan spricker. Jag älskar att kunna trösta henne när hon är ledsen, jag älskar att få henne att skratta, jag älskar att säga "Hej, det här är Jessica Jonsson, Annabelles mamma" när jag ringer till bvc. Annabelles mamma, det är jag det.
4. Jag saknar att kunna göra vad jag vill, när jag vill. Nu måste allt planeras om jag vill göra något utöver det vanliga.
5. I sommar ska vi åka en vecka till Mallorca (första veckan i Juli) och så kommer vi att vara en del i Stockholm kan jag tro. En tripp till Söderköping blir det nog också. Och när vi är hemma så kommer vi att hoppas på bra väder så att vi kan gå och bada så ofta som möjligt! :-)

NU är det läggdags för den här morsan. Veckan som kommer är ganska uppbokad faktiskt! Utom imorgon, så då blir det en långpromenad bland annat!
Godnatt!!

Inga kommentarer: