måndag 19 mars 2012

Men åh...

Jag har bestämt att vi inte ska gå på mammalunchen imorgon. Det är så typiskt, jag har blivit bjuden så många gånger och endast kunnat gå en enda gång. Jag känner inte att det är värt att riskera att Annabelle smittar ner något annat barn, även fast jag tror att risken är minimal.
Men en sån mamma är jag, snäll och omtänksam,  ibland lite överbeskyddande kanske. Det går fler tåg hoppas jag... Vi satsar på en rolig dag på torsdag med babysång i stället!

Imorgon kväll ska jag gå på basket i alla fall, och lillan stannar hemma med mormor. Hon blev så glad när jag frågade (mamma alltså) så det känns som ett bra beslut. Jag ser fram emot att faktiskt kunna TITTA på en match för en gångs skull. Jag brukar alltid få fråga Adam efter matchen om det var en bra eller dålig match, haha!

Ikväll har jag tagit en lååååång dusch och fönat och stylat håret. Jag är inte supernöjd med klippningen, det är en ganska meningslös frisyr egentligen... MEN - det känns väldigt fräsht när man drar fingrarna igenom håret i alla fall, och jag har det ju mest uppsatt ändå. Ska försöka locka det någon dag, kan tänka mig att det kan bli lite finare då!
Jag har även fixat lite med naglarna, lite rosa och lite glitter, precis som jag gillar det :-)

NU ska jag faktiskt ta och stänga ner allt som har en skärm och gå och lägga mig och läsa en bok!
Godnatt!!

1 kommentar:

Lina sa...

Tack för tipset, fyrsiffrigt blir det här:)