tisdag 20 mars 2012

SOL!

God morgon soliga tisdag!
Nu har jag inte kollat termometern, men det ser i alla fall ut som en jättefin dag, och idag ska vi vara ute och promenera på förmiddagen!

Jag har börjat dagen med en hostattack utan dess like, följt av en god frukost och strax är det dags för kaffe!
En supertrevlig start på dagen, och som en jäkligt nice bonus så loggade jag in på skatteverket och fick nästan en chock av att se att jag får tillbaka 5-siffrigt på skatten!!! Lagomt till semestern också!
Tänk om alla tisdagar kunde börja så här bra!?

Annabelle snorar vidare och har haft två skrikatacker redan. Alltså hon ställer sig mitt på golvet och bara skriker/grinar. Inte så charmigt. Tur att det går över fort! :-)

Nu ska jag fortsätta denna tisdag med dagens första kaffe!
Puss!

Inga kommentarer: