tisdag 13 mars 2012

Note to self:

Allting måste inte planeras i detalj varje gång man ska göra något.
Idag var jag lite spontan och hade en jättebra eftermiddag! Lunch på BIM med E&O, och sedan gick vi på Kyrkis, och vips var klockan 16! Dagen har bara flygit förbi, helt perfekt!
Bara två timmar kvar på Annabelles dag, mer eller mindre i alla fall!

Status på Bellan är diarré ca 2-3 gånger per dag, vilket betyer klädbyte i 100%  av fallen. Tröttsamt, men det går väl över snart hoppas jag.
Hon verkar inte ha så speciellt bra aptit än heller, äter ungefät hälften av maten, men dricker lika mycket välling som vanligt både morgon och kväll. Jag nojjar lite över att hon äter så lite, men fattar ju själv hur det är när man är risig i magen.

Ikväll ska jag titta på Dragons match mot Luleå på webtv, det är även klart att det är Luleå som blir motståndarna i kvartsfinalerna. Fan, det betyder långa resor, och alltså mycket ensam tid för mig och Bellan.
Jag pratade med Adam förut och nu har han också blivit sjuk. Ont i kroppen och feber. Inte så kul, men inte heller så oväntat.
Jag mår bra nu faktiskt, så hoppas han inte smittar! :-)

Nu ska jag påbörja lite middag här, alltså sätta på ugnen och sätta in en fryspizza, hahaha! Ungkarlsvarning!

Inga kommentarer: